Bezorging – The Good Cup
  

  
    
  

  
  



















  
  

  
  
  
  
  

  
  
  
  
  

  

   
  



















  
  

  
  
  

        
  
  
     



	  
	
    


  
  
 
 
 

  









  
✔︎ Voor 18:00 besteld, morgen in huis! ✔︎ Achteraf betalen

Bezorging

Is bezorging gratis?

Ja, onze bezorging is gratis voor heel Nederland. We bieden de beste, snelste en veiligste bezorging bieden. Op alle bestellingen in Nederland en België geldt dan ook “Voor 18:00 besteld, Morgen in huis”.

Hoe snel bezorgen jullie?

Zoals aangegeven geldt bij al onze bestellingen dat als je vóór 18:00 besteld je bestelling de volgende dag in huis is. Hier zijn natuurlijk wel een aantal uitzonderingen op. Deze uitzonderingen hebben we hieronder voor je op een rijtje gezet.

De uitzonderingen: waarom duurt bezorging soms wat langer?

  • Bestel je iets op zaterdag, dan krijg je het maandag in huis.
  • Bezorgtijden wijken af als je op een Waddeneiland woont. Het kan een á twee dagen langer duren dan de verwachte bezorgdag.
  • Als we het te druk hebben, passen we onze bezorgtijden aan. Rondom de feestdagen kan dat bijvoorbeeld gebeuren.
  • Op officiële feestdagen bezorgen we niet.
  • Heel soms is er een storing in ons magazijn. Ook daardoor kan het iets langer duren.

Hoe volg ik mijn bestelling?

Als jouw bestelling is verzonden krijg je van ons altijd een mailtje met daarin een link naar de track & trace pagina waar jij jouw bestelling kunt traceren met een persoonlijke track & trace code.

Zo kun je zodra je een artikel hebt besteld, de bestelling volgen. Vanaf het magazijn tot aan het door jou gekozen bezorgadres.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Al onze bestellingen worden bezorgd door DHL. Dit gebeurt:

  • Thuis of op een ander opgegeven adres.
  • Bij een DHL ServicePoint, zodat je jouw pakket kunt ophalen wanneer het jou uitkomt.

Wat als mijn bestelling niet is bezorgd?

Mocht het zo zijn dat onze bezorger jou niet thuis aan treft, dan bezorgen we het pakket bij je buren of bij een DHL ServicePoint. In dat laatste geval kun je het pakket de volgende dag ophalen. Je ontvangt dan een e-mail met een link naar het adres en de openingstijden van het DHL ServicePoint.

Heb je geen bericht van ons ontvangen? Of heb je wel bericht ontvangen maar na twee werkdagen nog steeds je bestelling niet in huis? Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder!

Wat als de bestelling niet compleet is?

Het komt soms voor dat een bestelling met meerdere producten op verschillende momenten wordt bezorgd. In dit geval verzoeken we jou om nog even te wachten op de rest van je bestelling.

Het kan natuurlijk ook wel eens voorkomen dat er een foutje is gemaakt of dat er een storing is geweest. In dat geval proberen we om je dit zo snel mogelijk te laten weten via e-mail en/of sms.

Hoe kan ik helpen duurzamer te bezorgen?

Om onze CO2-uitstoot zo laag mogelijk te houden zijn onze pakketjes zo klein mogelijk en proberen we onze ritjes efficiënt in te plannen. Hoe kan jij ons helpen om duurzamer te bezorgen?

Door je pakketje zelf af te halen bij een DHL-punt. DHL heeft verschillende DHL ServicePoints, dit  is een verzamelpunt van meerdere pakketjes. Als een bezorgbusje niet naar tien verschillende adressen, maar naar één punt hoeft te rijden, scheelt dat behoorlijk. Dat is bovendien fijner voor de omliggende woonwijken.

Heel erg bedankt voor het meedenken. Samen maken we de wereld duurzamer!

Ik heb een andere vraag over mijn bestelling

Heb je nog vragen, opmerkingen of kom je er niet uit? Neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen je graag verder!

Niet goed? Geld terug!

Niet tevreden met je product? Retourneer snel en eenvoudig!

Voor 18:00 besteld, Morgen in huis!

Als je vóór 18:00 bestelt, heb je The Good Cup® de volgende werkdag al in huis 

24/7 Bereikbaar

Heb je vragen, opmerkingen of wil je persoonlijk advies? Neem gerust contact met ons via info@thegoodcup.nl

Klanttevredenheid Garantie

Niet tevreden? Je krijgt altijd 14 dagen bedenktijd waarin je zorgeloos mag retourneren