Veelgestelde Vragen

Bezorging & Verzending

Momenteel verzenden we The Good Cup enkel in Nederland en België. 

Wil jij nou heel graag The Good Cup bestellen maar woon je niet in Nederland of België? Dan kunnen we dat ook regelen! 

Neem contact met ons op via de contactpagina dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Op al onze bestelling geldt "Voor 16:00 besteld, Morgen in Huis". 

Hier zijn een aantal uitzonderingen op. Deze uitzonderingen hebben we hieronder op een rijtje gezet:

Bestel je iets op zaterdag, dan heb je het maandag (of uiterlijk dinsdag) in huis.

Bezorgtijden wijken af als je op een Waddeneiland woont. Het kan een á twee dagen langer duren dan de verwachte bezorgdag.

Als we het te druk hebben, passen we onze bezorgtijden aan. Rondom de feestdagen kan dat bijvoorbeeld gebeuren.Op officiële feestdagen bezorgen we niet.

Heel soms is er een storing in ons magazijn. Ook daardoor kan het iets langer duren.

Op alle bestellingen van The Good Cup bieden we gratis verzending.

Bestellingen van The Good Coffee zijn hier een uitzondering op. Omdat deze pakketten groter en zwaarder zijn vragen wij een kleine bijdrage voor de verzending van €2,50.

Door een kleine vergoeding te vragen voor onze bezorging kunnen we jou de beste, snelste en veiligste bezorging bieden.

Op alle bestellingen in Nederland en België geldt dan ook “Voor 16:00 besteld, Morgen in Huis”.

Ja, al onze bestellingen hebben een Track & Trace code. 

Als jouw bestelling is verzonden krijg je van ons altijd een mailtje met daarin een link naar de track & trace pagina waar jij jouw bestelling kunt traceren met een persoonlijke track & trace code.

Zo kun je zodra je een artikel hebt besteld, de bestelling volgen. Vanaf het magazijn tot aan het door jou gekozen bezorgadres.

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling checken via de Track & Trace code die je hebt ontvangen in de mail.

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan contact met ons op via de contactpagina. We helpen je graag verder!

Ruilen & retourneren

We vinden het belangrijk dat jij als klant tevreden bent over de service van The Good Cup. Je hebt daarom vanaf het moment van ontvangst van je bestelling 14 dagen bedenktijd.

In die 14 dagen mag je het product bekijken en testen precies zoals je dat in een winkel ook zou doen. Is het product toch niet wat je zoekt? Dan is het mogelijk om eenvoudig het product te retourneren.

LET OP: Meld eerst je retour aan voordat je het terugstuurt. Klik hier om je retour aan te melden. 

Klik hier om naar de retourpagina te gaan. Hier leggen we je uit hoe je een retour kan aanmelden en zo snel mogelijk je geld terugkrijgt of een vervangend product krijgt toegestuurd.

Mocht je nog andere vragen en/of opmerkingen hebben? Neem dan contact met ons op via de contactpaginaWe helpen je graag verder!

Overige vragen

Je kunt bij ons betalen met iDEAL, creditcard (we accepteren Visa of MasterCard), Apple Pay, PayPal, Bancontact en Klarna.

Staat de betaalmethode die jouw voorkeur heeft er niet bij? Neem dan contact met ons op via de contactpagina. We helpen je graag verder!

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

Met een bonen machine kun je (h)eerlijke koffie maken en dat zonder al de afval van wegwerp koffiecups. 

Nu je zo'n prachtige machine heb zal The Good Cup waarschijnlijk niet meer nodig zijn. 

Maar wat moet je dan doen met The Good Cup? Weggooien?

NEE natuurlijk niet! 

Je kan allereerst in je omgeving vragen of je iemand blij kunt maken met The Good Cup. Zo krijgt The Good Cup een tweede leven en maak jij iemand anders hartstikke blij.

Is er niemand in je omgeving die je blij kunt maken met The Good Cup?

Dan kun je The Good Cup ook aan ons retourneren. Wij zullen dan een nieuwe eigenaar zoeken voor The Good Cup en jij krijgt daarvoor in ruil een kortingscode van 20% waarmee je onze heerlijke The Good Coffee koffiebonen kunt proberen!

Wil jij jouw cups graag terugsturen zodat zij een tweede leven kunnen krijgen?

Stuur dan een mailtje naar info@thegoodcup.nl met als titel 'Tweede leven The Good Cup [jouw ordernummer]'. 

Onze koffiefreaks bij de klantenservice zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen. 

Je kunt altijd bij ons terecht met al je vragen óf als je gewoon even wilt bijkletsen! Twijfel daarom niet om contact met ons op te nemen voor al je vragen en opmerkingen. 

Je kan ons bereiken via onze contactpagina of via het contactformulier onderaan deze pagina.

Niet het antwoord op je vraag kunnen vinden?

Neem gerust contact met ons op via het onderstaande formulier!